مدیریت رفتار مشتری در سایت فروشگاهی


بیشترین میزان خرید و فروش های امروز از طریق سایت های فروشگاهی رایج در کشور های مختلف صورت میگیرد، این تجارت خط و مرز های هر کشور را شکسته و وارد رقابت جهانی شده است.
به گونه ایی که افراد از کشور های مختلف به راحتی از طریق سایت فروشگاهی محصولات خود را سفارش میدهند و با روش های متنوع ارسال محصول را دریافت میکنند.
بنابراین ساخت فروشگاه اینترنتی یکی از مهمترین و اصلی ترین ابزار های یک کسب و کار شناخته میشود.

اما
بعد از طراحی فروشگاه اینترنتی باید تبلیغات و روش های خاصی را در نظر داشته باشیم تا بتوانیم آن هزینه را به عنوان یک سرمایه گذاری تلقی کنیم.
مهم ترین فرآیندی که میتواند در افزایش سود یک مجموعه تاثیر گذارد مدیریت سایت فروشگاهی و یا مدیریت رفتار مشتری است .
قطعا مدیریت رفتار مشتریان از راه دور و بررسی نیاز های آنها کار دشواری خواهد بود ولی ضروری است .
در این مقاله میخواهیم در قالب مشاوره مارکتینگ سایت فروشگاهی ، روش هایی رو ارائه بدیم که موجب افزایش میزان فروش گردد.


چگونه مشتریان به ما اعتماد میکنند


قبل از آنکه رفتار یک مشتری را بتوانیم بررسی کنیم باید او را از خرید محصول و مجموعه مطمئن سازیم در این صورت است که رفتار واقعی خرید را بروز میدهد.
حال موضوع اینست که چگونه این اعتماد سازی را مهیا نماییم؟
اگر در حال طراحی فروشگاه آنلاین هستید، حتما از مسائل فنی و استاندارد های لازم یک نرم افزار اطمینان حاصل نمایید.
اگر محصولات و خدمات شما میتوانند به راحتی و بدون هیچ مجوزی فروش داشته باشند، حتما از اخذ اینماد دریغ نکنید.
درگاه بانکی بهترین یکی از راه های کسب اعتماد مشتریان است
اطلاعات تماس را همیشه جدی بگیرید
محتوا گذاری سایت فروشگاهی بالاترین میزان رضایت را در مشتری ایجاد میکند.
و

پس از اعتماد سازی باید بتوانید مشتریان را پس از خرید اول حفظ نمایید که بهترین در این زمینه ، شناخت رفتار مشتریان است .

چند شیوه جهت شناخت رفتار مشتریان


1- برای محصولات مختلف پیشنهاد های ویژه اختصاص دهید تا متوجه شوید کدام یک طرفدار بیشتری دارد و دلیل عدم خرید آن محصول چیست ! اگر قیمت باعث عدم خرید باشد با وجود پیشنهاد تخفیف قطعا رفتار مصرف کننده مشخص خواهد شد.

2- تصاویر مختلف برای محصولات ایجاد کنید. اگر شرایط فروش شما تغییر کرد بدانید مشتریان شما نیاز دارند محصولات شما را
 با جزئیات بیشتری ببینند تا خرید اینترنتی خود را ثبت کنند. 


3- بررسی سبد های خرید رها شده
برای بررسی رفتار مصرف کننده بهتر است سبد های رها شده را به خوبی ببرسی کنید

 

4- تجربه خرید محصولات را در ماه چندین بار تست کنید.

5- از مشتریان نظرسنجی کنید.


FOB97101711125



مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : رفتار ,مشتریان ,سایت ,فروشگاهی ,محصولات ,مشتری ,سایت فروشگاهی ,مدیریت رفتار ,رفتار مشتری ,رفتار مشتریان ,برای محصولات ,مدیریت رفتار مشتری ,شناخت رفتار مشتریان
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

مشاوره و روانشناسی آهنگ مجاز ایرانی حساب گوگل ادسنس در ایران Roy موسیقی احساس کره ! قطعات موبايل سفير فیلم و سریال دوبله + فیلم و سریال ایرانی لرن نود